IF AKTIVISTERNE

Aktivisterne er et idrætstilbud til psykisk sårbare, der ikke kan, eller ønsker at benytte en ”almindelig” idrætsforening. Foreningen er hjemhørende i Ballerup. Pårørende, venner og støttepersoner kan også benytte foreningens aktiviteter. Foreningen bliver drevet af en medlemsvalgt bestyrelse, samt 2 koordinatorer – Eddy og Britta fra Brydehuset.

Aktivisternes formål er at give borgere med psykisk sårbarhed:

• et kvalificeret idræts- og motionstilbud
  • øget fysisk og psykisk velvære
  • mulighed for at øge sit sociale netværk
  • mulighed for at ha´ det sjovt

Medlemskontingent

Det koster 300 kr. for et halvårligt medlemskontingent, uanset om du benytter et, eller flere af foreningens tilbud.
Kontanthjælpsmodtagere kan være medlem for 150 kr. halvårligt.

Der er også mulighed for at være passiv medlem, så er kontingentet 150 kr halvårligt.
Passive medlemmer er velkomne til at benytte medlemsaftenerne og andre sociale arrangementer, dog uden tilskud fra foreningen.

Kontingentet betales i september og marts

Nordea – Reg.nr. 0146 Kontonr. 3491-946-872.

mobilPay 95 102

Husk at skrive hvem du er, og hvad du betaler for (kontingent, medlemsaften m.m.), hvis du betaler elektronisk.

Hvordan bliver jeg medlem ?

Du er velkommen til at prøve de forskellige aktiviteter et par gange for at se, om det er noget for dig. Hvis dette er tilfældet, udfylder du en indmeldelsesblanket, som du får af instruktøren på det pågældende hold.

Har du spørgsmål eller lign. Er du meget velkommen til at kontakte –

Eddy tlf. 26 30 13 23 eller Britta tlf. 21 52 57 37.