OBS !!!!!

Der vil kunne ske aflysninger/ændringer på de enkelte hold, da Aktivisterne deltager i div. stævner, festivaller m.m. Dette vil blive lagt op her på siden, samt meddelt på de berørte hold.

Nyhed ! Nyhed !

Fitness i Aktivisterne

Fra 1. mart 2017 er Aktivisterne at finde i Herlev Fitness (HI), Skinderskovvej i Herlev – ovenpå HjortespringBadet.

Vi har lavet en aftale med HI, hvor vi ikke skal betale indmeldningsgebyr og springer ventelisten over.

Ud over dette giver Aktivisterne tilskud til kontingentet, så for 400 kr. pr ½ år, kan du frit komme i HI og deltage på alle hold i Aktivisterne.

Normalpris i HI pr. ½ år er 600 kr

Normalpris i Aktivisterne pr. ½ år er 300kr.

Du skal være medlem af Aktivisterne for at kunne benytte dette tilbud, dette er inkluderet i de 400 kr.

Det er muligt at benytte dette tilbud 2 x ½ år

Koordinatorerne i Aktivisterne vil for det meste være at finde i HI hver fredag fra kl. 10.30 og 11.45

Hvis du kunne tænke dig at blive medlem så kontakt Nina på 21 77 55 65